Design 2023 – trendy

Spis treści

Nadszedł czas, aby spojrzeć w przyszłość i zadać sobie pytanie: jakie trendy w projektowaniu graficznym będą popularne w 2023 roku?  Ponieważ technologia stale ewoluuje i zmienia się, z pewnością nastąpi kilka ekscytujących zmian, które ukształtują sposób, w jaki projektanci i graficy wdrożą trendy do swoich projektów . Oto kilka najważniejszych trendów w projektowaniu graficznym, których możemy się spodziewać w ciągu najbliższych miesięcy.

Grafika 3D

Wraz z postępem technologicznym rośnie zdolność do tworzenia bardziej realistycznej grafiki 3D. Jest to szczególnie ciekawe, ponieważ wirtualna rzeczywistość staje się coraz bardziej popularna i dostępna dla wszystkich, a programy do jej tworzenia stają się tańsze niż kiedykolwiek wcześniej. Prawdopodobnie zobaczymy wzrost wykorzystania elementów 3D w projektach, takich jak logo lub ilustracje, które wniosą do projektów zupełnie nowy poziom realizmu i głębi w porównaniu z tradycyjnymi obrazami 2D.

Trendy digital w 2023 r.

Uproszczone ilustracje

W ubiegłym roku minimalizm był obecny we wszystkich aspektach mediów cyfrowych. W 2023 roku można spodziewać się uproszczonych ilustracji z mniejszą liczbą szczegółów, które będą wykorzystywane w wielu różnych typach projektów, od stron internetowych po materiały drukowane, takie jak ulotki czy broszury, nadając im nowoczesnej, ale ponadczasowej estetyki.

biznes, praca, kobieta, ilustracja, zieleń
praca, mężczyzna, ilustracja

Motion Design

Animacje stały się coraz bardziej popularne, głównie dzięki ulepszeniom dokonanym w oprogramowaniu, które umożliwiły łatwiejszy niż kiedykolwiek dostęp podczas tworzenia ruchomej grafiki. Spodziewaj się tych animacji nie tylko na stronach internetowych, ale także w postach w mediach społecznościowych, pomagając markom wyróżnić się na tle konkurencji dzięki kreatywnym efektom wizualnym. 

Podsumowanie

Przedstawione zostały trzy ważne trendy, które będą odnosić sukces w 2023 roku. Warto jednak pamiętać, że w przypadku projektowania stron internetowych najważniejszym trendem, jest responsywność. Ponieważ korzystanie z urządzeń mobilnych stale rośnie, optymalizacja witryny pod kątem wszystkich urządzeń jest niezbędna, aby firmy mogły dotrzeć do potencjalnych klientów bez względu na to, z jakiego urządzenia korzystają. 

Wcześniejsze wpisy:

Scroll to Top